FAQ

Algemene voorwaarden

Klik hier voor de Algemene voorwaarden

Bestellen

U kunt van elke wijn zoveel flessen bestellen als u wilt. Er is geen ondergrens. Er zijn ook geen beperkingen voor het totaal aantal flessen van uw bestelling.
Om de wijn of pakket van uw keuze te bestellen, gaat u naar webshop, kiest u de wijn, het aantal en klikt u vervolgens op ‘in winkelmand’. Vervolgens kunt u klikken op ‘winkelmand bekijken’ en daarna kunt u doorgaan naar ‘afrekenen’ om uw bestelling af te ronden. U krijgt van ons een e-mail bericht dat u een bestelling heeft geplaatst. Als u een account heeft, kunt u vervolgens inloggen. Als u nieuw bent, kunt u uw adres invullen, betalen en de bestelling afronden.

Betaalmogelijkheden

In onze webshop kunt u veilig betalen via iDeal of vooruitbetaling per bank.

Bezorgen

Uw bestelling wordt, na betaling, meestal binnen 5 werkdagen door DHL of PostNL bezorgd op het door u opgegeven bezorgadres. Als er niemand thuis is op het bezorgadres, dan levert de koerier de bestelling af bij een buur en doet hij daarvan bericht in de brievenbus van het bezorgadres. Tevens krijgt u te allen tijden bericht wanneer u uw zending kunt verwachten. Uw bestelling wordt bezorgd vooralsnog alleen in Nederland.
Ongeacht het aantal flessen die u besteld zijn de bezorgkosten € 7,95. In gemeente Schinnen, dit zijn de kerkdorpen; Amstenrade, Schinnen, Puth, Sweikhuizen, Oirsbeek en Doenrade wordt de bestelling thuisbezorgd voor slechts € 2,50. Voor bestellingen vanaf € 200,00 is de bezorging gratis. Tevens bieden wij u de mogelijkheid, na telefonische afspraak, de wijnen af te halen in ons magazijn te Thull-Schinnen. Er worden dan geen verzendkosten berekend.

Klachten

Wij proberen uw bestelling altijd onbeschadigd en netjes bij u af te leveren. Onze verpakkingen zijn speciaal ontwikkeld voor het vervoeren flessen wijn. Daarom komen al onze bezorgingen meestal onbeschadigd aan. Heeft u toch een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen neem dan direct contact op met ons. In overleg met u zal VvOW  proberen tot een bevredigende oplossing te komen.
Ook bij andere klachten kunt u bij ons terecht. Stuur een mail naar info@vvow.nl en vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd foto’s mee van de schade.

Retourneren

VvOW levert kwaliteitswijnen. Omdat we te maken met een natuur product kan het toch voorkomen dat de wijn niet voldoet door bijvoorbeeld kurk of een andere fout. Mocht een wijn niet aan uw verwachtingen voldoen, neem dan binnen 14 dagen na aflevering contact op ons op, bij voorkeur per mail info@vvow.nl , en wij zoeken naar een passende oplossing.
U heeft het recht om de bestelling zonder opgave van reden en gedurende veertien dagen te ontbinden. U dient dan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, stevig verpakt en in de originele doos terug te sturen. De onaangebroken flessen worden dan door ons vergoed. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.